Concerto de ANINOVO a cargo da Banda de Música da Asociación Cultural Música e Cultura de Galicia

Non tiñamos mellor xeito de rematar a programación de NADAL deste 2018-19 que co Concerto de ANINOVO a cargo da Banda de Música da Asociación Cultural Música e Cultura de Galicia. Gracias o seu director José Manuel Dopazo, a todos os músicos da Banda, e o Presidente Xusto Calviño e a súa Xunta Directiva por este concerto. Tamén queremos deixar constancia do noso agrademento a Diputación de Ourense polo seu patrocinio de esta actividade.

 

LA SALA DE BILLAR DEL LICEO SE REVITALIZA…. DA GUSTO….

OTRO LUJAZO PARA EL SALON NOBLE DEL LICEO “PUERTA SUR”…

Que lujo para El Liceo tener en el Salón Noble a Dani Domínguez, Ton Risco y Joan Masana “PUERTA SUR”, y que lujazo para todos los que les escuchamos ayer, repiten en El Liceo, y repetirán más, por que son de los mejor que pasa por aquí., GRACIA CHICOS.

……398 ACTIVIDADES DURANTE EL AÑO 2018…..

BIENVENIDOS A LOS VIERNES DE ETIQUETA NEGRA…… (cada último viernes de mes)

BIENVENIDOS A LOS VIERNES DE ETIQUETA NEGRA…… (cada último viernes de mes estarán con nosotros), y este pasado fué espectacular, y así serán todos. Sois muy grandes amigos, que feliz noticia, y que bien nos lo vamos a pasar. GRACIAS.

 

NOCHE ESPECTACULAR CON “LOS EVERS” EN EL LICEO.

NOCHE ESPECTACULAR la que nos hicieron pasar los chicos de “LOS EVERS” en EL LICEO, cantamos, bailamos, soñamos, una noche muy especial para celebrar estos días de amistad con el pretexto de la navidad, gracias chicos por esta noche, tendremos más… seguro… . Gracias CARLOS GARCIA, JOSE RAMON VIVAS, JOSE LUIS RODRIGUEZ, (Sambi) , RAMON ANDRE  (Moncho),JOSE LUIS PEREZ, (Pepe),  ANTONIO VAZQUEZ, (Tonino ).  Y también gracias María – Albino (Prosoda) por vuestra complicidad.

Liceo de Ourense 21.12.18

Publiée par Los Evers sur Dimanche 23 décembre 2018

CONVENIO DE COLABORACIÓN EL LICEO DE OURENSE – GRUPO PÉREZ RUMBAO.

El Presidente de El Liceo de Ourense, Xabier Casares Mouriño, y el Presidente de la sociedad Pérez Rumbao , D. José Ramón Pérez Nieto, firmaron en la sede de la entidad liceísta un CONVENIO DE COLABORACIÓN EMPRESARIAL EN ACTIVIDADES DE INTERÉS GENERAL, con el objetivo de colaborar en la programación del CICLO “RECORDANDO A…” que tendrán lugar en el Liceo de Ourense entre diciembre de 2.018 y junio de 2.019 y que pretenden poner en valor a relevantes e importantes figuras de la cultura de la ciudad y la provincia, como Antón Tovar, Quesada, Manuel de Dios o Antonio Iglesias, entre otros.

Al inicio de la primera de esta jornadas dedicadas a Antón Tovar, que tuvo lugar en la tarde de ayer, El Presidente del Liceo agradeció públicamente al Grupo Pérez Rumbao su apoyo decido al Liceo.

 

CICLO RECORDANDO A…. ANTÓN TOVAR.

O Liceo de Ourense iniciou unha nova programación co ‘‘Ciclo recordando a…’’ no que se prentende, dende a sociedade liceísta, reivindicar a personaxes da nosa cidade e provincia e que se iniciará coa figura do Poeta Antón Tovar.

Para este ciclo, e así se presentará no inicio do acto, conta co apoio económico do GRUPO PÉREZ RUMBAO, que a través da firma dun Convenio de Colaboración ofrece a súa axuda para llevar a cabo todo este ciclo.

Lembraron o noso poeta unha mesa redonda na que participaron Quique Tovar,  Luis González Tosar,  Manuel Zabal, Xosé Manuel del Caño, e que moderarou e introduciu Delfín Caseiro

Para rematar o acto tivo lugar Recital poético-musical a cargo de Manuel Blanco e Teresa Devesa, é José Luis Troitiña.

 

 

CONCERTO DE NADAL – CORAL DO LICEO

Un ano máis a nosa CORAL, a CORAL DO LICEO, ofreceunos o seu CONCERTO DE NADAL, con panxoliñas de todo o mundo, fixonos disfrutar coma nenos, extraordinario concerto, gracias unha vez máis Yolanda Grela, e gracias a todos e cada un dos coralistas.

Una muestra del concierto de villancicos de ayer en el Liceo

Publiée par Elena Alvarez Mondelo sur Jeudi 20 décembre 2018

Arrancamos o NADAL do LICEO coas nosas PANDERETEIRAS.

Bonita maneira de arrancar o NADAL do LICEO coas nosas PANDERETEIRAS, no Patio de Columnas ateigado de xente difrutanto dos villancicos tradicionais a son das súas pandeiretas. Gracias.