Os 90 volveron o Liceo da man don gran SERXIO ALBA.

Os 90 volveron o Liceo da man don gran SERXIO ALBA, co seu espectaculo TDK’90., unha gozada de concerto, de posta en escea, de música, un repaso polos temas que nos fixeron cantar e bailar nos anos 90, da man do noso -xa- amigo Serxio. Gracia por vir ata Ourense, esperamos e desexamos que voltes.

FESTA DOS “ANGELES CUSTODIOS” DA POLICIA NACIONAL NO LICEO.

A Comisaría de Policía de Ourense escolleu un ano máis os salóns do Liceo de Ourense para celebrar a súa festa dos  “ANGELES CUSTODIOS”, e aproveitou a acto de entrega de distincións para agradecer o Liceo a súa colaboración, facéndolle entrega o Presidente da Entidade de unha praca. Moitas gracias pola distinción, e queremos que sepan que teñen as portas do Liceo sempre abertas.

CONCIERTAZO DE LUJO.. LA DAMA DE GRIS EN EL LICEO.

De luxo, un placer tervos co nos Jose Carlos y Belén Monís, sodes dun luxo para o Liceo, un conciertazo no Patio de Columnas, un voz increíble, e un piano maravilloso, gracias de verdade por estar con nos, volvermos a disfrutar de vos seguro.

Constitución FORO LICEO

No Liceo de Ourense tivo lugar o pasado día 20 de setembro a constitución do “FORO LICEO”, coa participación dos representantes legais das entidades cívicas, culturais e colexios profesionais seguintes: El Liceo de Ourense.- Colegio Oficial de Arquitectos de Galicia.- Círculo de Jóvenes Empresarios de Ourense.- Ilustre Colexio Oficial de Médicos de Ourense.-Asociación de Propietarios de Fincas Urbanas.- Colegio de Economistas de Ourense.- Federación de Comercio de Ourense.- Agrupación Provincial de Libreiros de Ourense.- Federación de Librerías de Galicia.- Asociación Empresarios Polígono San Cibrao.- Colegio de Abogados de Ourense.

Pretende ser un FORO de opinión e estudo para que a sociedade ourensan, sexa escoitada dun xeito colexiado, con seguintes

OBXETIVOS:

UN: Contribuir ao desenvolvemento económico, social e cultural da provincia de Ourense.

DOUS: Promover a coordinación das institucións públicas e privadas, para que xuntas, nas cuestión fundamentais, redunden no obxetivo número un.

TRES: Actuar como grupo de opinión en defensa dos intereses dos ourensáns.

Este Foro, reuniráse tódolos últimos xoves de cada mes; e baseándose en estudos e en datos das propias institucións, emitirá comunicados, que fará chegar aos cidadáns e aos responsables das distintas administracións, trasmitíndolle a necesidade de efectuar os cambios, que consideramos imprescindibel, na atención de Ourense.

RESUMEN DE ACTIVIDADES DEL PRIMER TRIMESTRE DE 2018 EN EL LICEO

EL LICEO HA ORGANIZADO Y ACOGIDO 246 ACTOS CULTURALES Y SOCIALES EN EL PRIMER SEMESTRE DEL AÑO 2018.

           La música y la literatura centran la mayoría de las 246 actividades que se han desarrollado El Liceo de Ourense durante el primer semestre del año 2018, además de gran cantidad de actos sociales organizados tanto por colectivos, empresas o los propios socios de la entidad liceísta. Una cifra -246- que más allá de un número de una suma estadística significa que El Liceo de Ourense es una Sociedad cultural viva, en donde todos los días se celebran y acontecen cosas.

           Destacar de toda esta programación cultural la  amplísima propuesta musical con los conciertos del Salón Noble y el Patio de Columnas con música clásica y contemporánea, dando cobijo a grupos de ourense y a la música en directo.

           Como objetivo inmediato, y aprovechando toda esta intensa programación, esta Junta Directiva se marca como meta principal incrementar el número de asociados, que permita a El Liceo de Ourense seguir en esta línea de actuación,  pervivir y garantizar un futuro para la Entidad liceísta.

           El Liceo de Ourense se felicita en mostrar a través de su historia el más profundo sentimiento ourensanista, siendo sus actividades sociales y culturales especialmente dirigidas a ese principio, así como en elevar el nivel cultural y cívico de los asociados.

Pinchar para ver el resumen completo ACTOS 1º SEMESTRE 2018

CORO SON ELAS. La felicidad de la buena música.

Que grandes estas amigas do CORO SON ELAS, que tarde máis bonita nos fixeron pasar coas súas músicas, este coro de voces femininas e modernas, son a alegría alá por onde van, e as súas versións de temas de autores como Luís Emilio Batallán, The Beatles e Madonna, Emilio Rúa,  fixéronos vibrar e disfrutar… agardamos que volvades o  Liceo.

FRAN J. GÓMEZ, en el PATIO DE COLUMNAS DEL LICEO, en su CASA.

FRAN J. GÓMEZ, en el PATIO DE COLUMNAS DEL LICEO, en su CASA, por que así lo consideramos de “casa”, y el también dice sentirse así “en su casa”. Lujo de noche haciéndonos disfrutar de sus canciones, cantando y tarareando sus temas, gracias Fran.

 

BOLBORETAS, Cabaret-Burlesque no LICEO DE OURENSE

BOLBORETAS, Cabaret-Burlesque, estiveron no Salón Noble do Liceo para contarnos a súas historias,  as inventadas de mulleres, daquelas que fixeron historia e ficaron no esquecemento, para mostarnos a metamorfose, tal e como se transforman as bolboretas. Metamorfose influenciada principalmente pola temperatura.

Queremos seguir facendo Historia… envíadenos a vosas fotos

qUeremos seguir facendo Historia… envíadenos a vosas fotos

NOCHE DE LUJO PARA NUESTRA PARTICULAR “terrace party”.

En una noche esplendida, con el inicio del verano, disfrutamos de una fiesta en la “Terraza del Liceo” preciosa, temperatura perfecta, amigos geniales, “liceísmo en estado puro”. Gracias a todos por venir y por disfrutar..